piatok 15. júna 2012

Bratislava

Posledný deň školenia som najnervóznejšia. Zajtra píšu študenti test a ja sa vždy trasiem, aby mi to všetci úspešne napísali.
Našťastie ma kamarátka vytiahla von.
Vzala ma pozrieť sa do Eurovei. Dali sme si sushi, mňam. :) A prešli sme sa po nábreží až na hrad a zase späť do centra. Než som za ňou vyrazila, premýšľala som, či si ísť zabehať. Nešla som a dobre som urobila. Prechádzka nám vyšla na pekných pár kilometrov po Bratislave. Bolia ma nožičky.

Konečne som videla Bratislavský hrad. Ešte som sa tam nikdy nebola pozrieť. Snažila som sa aj trochu fotiť.




A takto to vyzerá cestou na školenie. Páči sa mi tá televízna veža.


Idem si baliť veci. Rozhodla som sa, že tu neskysnem cez víkend a pôjdem domov. Rozchodila som si internet na notebooku, takže môžem pracovať z vlaku a ušetrím čas. Teším sa na našich. Ocino si chce ísť so mnou dokonca zabehať. :)

Bežkyňa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...