pondelok 11. júna 2012

Kuchajda a bežecký časopis

Vybehla som na Kuchajdu. Trasa je dlhšia, než na Štrkovec. Ale je tam aj viac ľudí a bežcov. Hneď pri bráne som stretla skupinu, ktorá trénovala. Neviem prečo mi napadlo, že je to nike tréning. Za spýtanie nič nedám, tak som šla za trenérom. Oficiálny nike tréning to síce nebol, ale trenér trénuje náhodou aj tie. :) Ak mi to čas dovolí, zájdem sa vo štvrtok pozrieť.
Po dnešnom školení mám dojem, že by to mohlo vyjsť. Študenti sú veľmi šikovní. Klop, klop, klop. Sme s látkou celkom napred.



Už ako sme prichádzali do Bratislavy, všimla som si billboardy s reklamou na slovenský bežecký časopis RUN. V ČR čítavam Behej.com, tak som si ho pre porovnanie kúpila. A je úplne hustý. Nadchol ma! Neboja sa písať o vplyve menštruácie na bežkyne, o behaní počas tehotenstva. O sexe pred závodmi. Majú v ňom ženský kútik ako pravidelnú rubriku. :)
Ale čím ma potešili najviac? Píšu medzi menštruačnými pomôckami aj o menštruačnom kalíšku! Síce autorka píše, že ju konkrétne moc nenadchol, ale je to voľba a výber každej ženy. Nech už napísala čokoľvek, hlavné je, že ho vôbec spomenula ako alternatívu! Možno sa dostane do povedomia vďaka jej článku ďalším ženám a budú o ňom uvažovať. Ja si ho pri behu počas svojich dní nemôžem vynachváliť. Vôbec si neuvedomujem, že mám menzes. Nebojím sa červeného fľaku na zadku, no veď to poznáte. Mimochodom už ste o ňom niekedy počuli?

Bežkyňa

8 komentárov:

  1. Tak to je super taková rubrika :) Já jsem s kalíškem už přes rok a neumím si představit vrátit se k tamponum a vložkam - to byla doba temna :D A při běhu je rozhodně lepší, si pamatuju jak mě o tělocviku nebylo příjemně při akitivtách dřív, tak sem raději si nechala napsat omluvenku, ale teď se nějak omezená necítím, vlastně vůbec necítím menstruaci dokud nezajdu na záchod a tam se zase cítím víc přirozeně a příjemně :) No ale reklamy na tampony v holkách vyvolávají pocit, že je to jediná možnost... pche, nikdy víc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako pises. Ale neboj. On sa dostava stale viac do povedomia. Problem je, ze zeny neberu menzes ako nieco prirodzene a krv sa im hnusi. Asi vecer napisem clanok venovany kalisku. Nech mam trochu osvety aj tu na blogu.

      Odstrániť
  2. Slyšela jsem o něm, ale bojím se toho! :D Ani nevím proč.. vlastně ani nevím, jak funguje. Já jsem ale spokojená s tampony, kolikrát na ně i během menstruace zapomenu. Každopádně na mě menstruace moc vliv nemá. Je sice fakt, že se mi nechce jít cvičit, ale to se mi nechce ani jindy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lúco, vobec sa toho neboj. Aj ja som bola s tampónmi spokojná, ale toto je úplne iná liga. :) Tampón by som už nepoužila. Strašne vysušuje. A zabudnutý tampón može byť problém - STS. U kalíšku syndróm tox. šoku ešte nebol preukázaný.

      Odstrániť
  3. Už jsem o tom několikrát četla, ale nepřijde mi to moc hygienické. Například my v práci vůbec nemáme podmínky pro vyčištění.. Každopádně prozatím zůstanu u tamponů. Navíc plánujeme miminko, tak bych si pomalu měla odvykat i ty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ide o to, že väčšina žien má menzes tak slabý, že kalíšok stačí vyplachovať ráno a večer. Aj ja to tak mám. Takže či mám v práci WC s umývadlom alebo nie vôbec neriešim. :)

      Odstrániť
    2. Nejsem si jistá, že by mi to stačilo. Jsou dny, kdy (obrazně řečeno) nestíhám měnit tampony :-/

      Odstrániť
    3. Chápem. To už moc neporadím a chce to len vyskúšať. :)

      Odstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...