streda 13. júna 2012

Nejaké štatistiky

Dnes si zosumarizujem nejaké štatistiky odkedy chudnem a behám a tak. :)
Už som písala, že mám sporttester Sigma PC 9 Woman. Meria tep, čas tréningu a spálené kalórie. Nemá nejaké spešl vychytávky, ale na moje potreby mi zatiaľ úplne stačí.


A čo mi doteraz nameral?
Odkedy ho mám, spálila som dohromady 33 049Kcal. Takto napísané to vyzerá huste. :D
Cvičila som s ním dohromady 66 hodín a 22 minút.
Ak správne počítam (dnes mám totiž trochu problém už od rána :D), tak som priemerne, za hodinu cvičenia, spálila cca 498Kcal.

Zároveň skoro od mojich počiatkov behania používam aplikáciu Nike+ GPS. V nej som si zistila, že k dnešku som už ubehla 233km.
Môj prvý beh bol 23. marca 2012 na krásnom pobreží Cote d'Azur v Antibes (aaach). Ubehla som 1,9km s priemerným časom 9:01/min.
Doteraz som bežala 54 behov. Priemerná dĺžka na jeden beh je 4,3km. Priemerne rýchlosťou 8:11/km a dohromady som doteraz bežala 31 hodín 51 minút.

Dnešný beh bol na 5,17km. Priemerný čas na jeden kilometer je 6:55. Celkový čas 35 minút a 47 sekúnd.


Bola som na Štrkoveckom jazere. Nechcelo sa mi a chcela som si dať len jedno koliesko. Nakoniec mi vyšli v pohode dve. A pozrite, čo som zase videla. Aj tu boli malé labute. Trochu väčšie, než tie včera. :)


No a mám jeden malý sen, tento Nike+ SportWatch GPS. Ale tá cena je moc vysoká. A v podstate moje Sigmy v spolupráci s mobilom mi urobia rovnakú prácu.


A viete nad čím premýšľam? Ísť si dať odmerať bazálny metabolizmus. Mám totiž pocit, že ho mám vyšší, než spočítaný kalkulačkou na nete. Určite som už osvalenejšia a svalová hmota potrebuje viac Kcal. Stále mám hlad a pritom na jedle vôbec nešetrím. Dnes som mala dokonca na obed pirohy s lekvárom. Mňam!!! Jem 5x denne a proste všetko správne. Nájdem si niečo v Prahe, keď sa vrátim.

Bežkyňa

9 komentárov:

  1. Ahojky :)
    Teda, takhle ty čísla vypadají opravdu hodně dobře :-) Jen tak dál :-)
    Už musim taky konečně vyběhnout, běh mi fakt chybí :-)
    Krásná fotka těch labutí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daj si beh ako odmenu za to ze das zatra tu skusku. :P
      Vieš ako sa hovorí? Nečakaj, ale proste rovno vybehni. :)

      Odstrániť
  2. Týjo..takovej úspěch. Fakt si hodně zhubla. Fandím ti! a závidím, že můžeš běhat...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Čítala som u teba, že ty nemôžeš. :/ Môžem sa spýtať, prečo?

      Odstrániť
  3. To není trenér, pan trenér seděl na tribuně a povzbuzoval nás od tamtud. :D
    Máš pravdu, odřené stehna mám! Musím si pořídit jiné krátké kalhoty na běhání, ale nikde se mi žádné nelíbí.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pýtala som sa práve kvôli tomu, že vidím ako sa ti vyhŕňajú. Kašli na design a kúp si 3/4 bežecké nohavice alebo kraťasy. Ale aby boli obopnuté, nie voľné. Nebude sa ti to drieť.

      Odstrániť
  4. Děvče, právě jsi mě regulerně zahanbila. Jdu se stydět do kouta :(
    Jsi fakt DOBRÁ!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky bych si chtěla nechat dát změřit bazální metabolismus, ale tady poblíž to nikdo u nás nedělá :( musím něco vymyslet :) Hrozně mě to zajímá :)

    PS: pěkné hodinky ♥ :D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...