piatok 22. júna 2012

Osobný rekord

Už dávnejšie som s zistila, že bývame v podstate vedľa seba s jedným chalanom z fóra kam chodím. Fóra o behu sanozrejme. :) Písali sme si o behaní v divokej šárke a o vibram five fingers. A že by sme si mohli ísť občas zabehať. Včera sme sa náhodou stretli za domom. Teda prefrčal okolo mňa a ja som ho spoznala podľa topánok. :D no a na dnes sme sa dohodli, že si dáme ráno 5km. V pohode, to behávam. Ale on beží omnoho rýchlejšie.
Vraj ma nebude hnať. Nakoniec hnal! Ale to vôbec nevadí. Pretože ma uhnal k osobáku na 5km. :) Ubehla som ich za 31:11. Priemerný km za 6:15. Mám radosť. A už iba tri kilometre do ubehnutých 250km a zeleného levelu. A ešte ako bonus nová trasa.

Teraz šup do práce. :) Opraviť testy, vystaviť certifikáty a ak nebude nikto protestovať vezmem si pol dňa volno. Na nákupy vecí na dovolenku.

Bežkyňa

2 komentáre:

  1. To zní jako skvělý den :-)
    Gratuluju k novému rekordu - jo, hold nás ty chlapi občas k nějakým těm rekordům donutěj :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je super, nejen že osobák ale i chalan :) až já budu mít pace 6:15 asi si učůrnu, nádherné číslo..

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...