sobota 7. júla 2012

Deň piaty - Zaglav, Slané jezero, Magrovica

Ráno sme sa zobudili asi okolo deviatej. Šli sme sa okúpať na pláž. Preplávli sme na ňu z lode. Našli sme krásnu hviezdicu. Chytili sme ju na chvíľu do kyblíka. Krásne roztiahla všetky cípy. A našli sme aj malého pustovníka.
Na lodi sme už nemali žiadny chlieb. Šli sme do Zaglavu do obchodu. Urobili sme väčší nákup. Mali sme možnosť dotankovať vodu. Zostali sme teda s O. na pevnine a čakali s nákupom kým priplávajú s loďou k mólu. Nakoniec sme raňajkovali až okolo 13hod. :) Ale o to výdatnejšie. Ešte teraz mám plné bruško.














Momentálne sa plavíme zo Zaglavu. Vydali sme sa na plachte okolo ostrova Lavdara. Preplávali sme veľmi úzky prielivom medzi ostrovmi Dugi a Katina. Teraz sme v zátoke Telašćica a mierime k ceste k slanému jazeru. Tu zakotvíme. Dáme siestu a večer sa pôjdeme pozrieť k jazeru. Teda asi. Uvidíme, čo vymyslíme. Ale v tomto teple som za variantu k jazeru ísť až neskôr.














15:58
Keď človek vidí tie kopce okolo, je to nádhera. Keby som bola geológ, zažívala by som tu asi orgazmus. :D Vidíte vrásnenie po celom pohorí.
Nachádzame sa kúsok od národného parku Kornaty. Zahrňuje 89 ostrovov. Najkrajší pohľad sa vám naskytne z lietadla. Ja sa v lietadle nepreletím, tak aspoň foto z pohľadnice. :)















19:59
Cesta k slanému jazeru bola údesná. Žiadny chodník, my v plavkách a botách do vody. Ale bolo tam krásne. Na západnej strane jazera je kamenné pole a ľudia tam stavajú z kameňov pyramídy. Postavila som tam dve na pamiatku. Na noc sme sa rozhodli zakotviť v Magrovici. Grilujeme čevapčiči. Zastavil sa u nás obchod na lodi. Market Janko. Kúpili sme chleby a ovocie. A na člne priplávali správcovia prírodnej rezervácie. Vyberajú vstupné 60kn.














22:54
Ráno som si v Zaglave kúpila vlasec na ryby len tak so srandy. Nikdy som ryby nelovila. A večer som jednu rybičku chytila. :) Môj úplne prvý úlovok. Ugrilovali sme ju a bola moc dobrá.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...