sobota 7. júla 2012

Deň šiesty - Sali, Lavdara - zátoka Škrovada, Iž - Knež

8:05
Vstávanie skoro ráno sa vyplatilo. Mám ďalší úlovok. :) Tentokrát sa z toho aj najem.

17:07
Ryba bola výborná. Poobede som ulovila ešte jednu. Zase menšiu. Vyplávali sme z Telašćice do mestečka Sali na nákup. Na trhu som objavila krásnu šatku. Hodí sa mi úplne dokonale k plavkám. Poobede sme zakotvili v zátoke Škovrada na ostrove Lavdara. Moc krásne miesto. Teplá voda, len je tam trochu vlnenie od prechádzajúcich lodí. Niekto tu má postavený domček s plážou.

Teraz sa plavíme do mesta Knež na ostrove Iž. Dedinka má cca 80 obyvateľov. Tam zostaneme na noc. Zakotvíme na bóji vedľa malého ostrova Knežak.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...