nedeľa 22. júla 2012

Moja prvá voda

Kolega asi pred mesiacom vymyslel, že by sme mohli ísť na vodu. Nikdy som na vode nebola a vôbec som nevedela, čo ma čaká.
Včera ráno sme vyrazili z Prahy. Zložili sme sa na chate v Malej skále a vyrazili na vlak. Kánoe nás čakali v Spálove. Po ceste bolo vidiet, že je v Jizere málo vody na niektorých úsekoch.
Dostali sme krátku inštruktáž a šup na rieku. :) Robila som háčika a kolega vzadu kormidloval. Doplávať sme mali až do Dolánek. Vzdialenosť cca 18km.


Moc sa mi to páčilo. Vody nakoniec bolo tak akurát a loď sme ťahali asi iba raz, keď nerátam jezy. Obišli sme sa bez nehody. Teda my dvaja. Kolegyňa sa nechtiac raz vykúpala. :D Splavili sme bez problémov aj jez v Malej skále.
A deň sme zavŕšili príjemným popíjaním na chate.

V auguste ma čaká splav Vltavy s kamarátkou. Už sa teším. :) Snáď aj ta výprava sa obíde bez mokrých spodiek. Dokonca aj O. navrhol, že by sme mohli ísť na vodu spolu na dovolenku.

Po 15-tich dňoch konečne dorazila moja pohľadnica do Ruska, takže som mohla poslať ďalšie dve. Vylosovala som si opäť Rusko - Petrohrad a Holandsko. V malej skále som kúpila krásne pohľadnice a rovno som jednu poslala do Petrohradu. Pani zbiera maľované pohľadnice.

A táto pocestuje do Holandska.


 Na twitteri som písala, že pohľadnice prišli už aj mne. Dostala som jednu z Nemecka a jednu z USA zo San Francisca. :)



Teší ma, že tá hra naozaj funguje. Dohromady som už poslala 11 pohľadníc. Zajtra možno prídu ďalšie.

A dnes som vytiahla behať kamarátku. Boli sme v Ladronke, dali sme si jedno koliesko (4km) a ja som odtiaľ bežala ešte ďalšie 4km domov. Páčilo sa jej to a má v pláne ísť aj sama zajtra.

Cestou domov som si kúpila nový batoh. Potrebujem niečo na jednodňové túry, aby sa tam zmestilo jedlo, voda a nejaké náhradné oblečenie. Tento mi padol do oka a stál iba 999,-. Už je môj. Hurá na túru.



Bežkyňa

PS: Jedna smutná nakoniec. Starká mala ráno slabý infarkt a leží v nemocnici. :( Našťastie sa to podchytilo včas a vraj by malo byť všetko v poriadku. Starká myslím na teba! :-* Uvidíme sa čoskoro.

6 komentárov:

  1. To je super, že jsi vyrazila na vodu! Já vodu miluji, Vltavu znám skoro nazpaměť a teď jak jsem byla na Slovinsku, no prostě nádhera! Doufám, že se vám Vltava bude líbit :)

    Já jdu pohlednice koupit dnes. Popravdě jsem si ani nemyslela, jaký je problém sehnat v dnešní době pohlednice. Včera jsem prolezla 5 obchodů a nic! :( Asi budu muset vyrazit do města do infáče a pak do velkých papírnictví a tabáků a snad budu mít štěstí! Už se moc těším, až dorazí nějaké pohledy mě ;)

    Batoh je moc pěkný. Také jsem uvažovala o nějakém podobném. Doma na túry nemáme nic a já vždycky tahám prapodivné batohy, do kterých se nich nevejde :(

    S babičkou je mi to líto. Doufám, že se uzdraví a že bude opět čilá jako rybička! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozerám práve na program - z Vyššího brodu do Českého Krumlova pôjdeme. :)
      Pohledy - skús normálne knihkupectvo a obycajne trafiky. :)
      Batoh je malý. Potrebujem niečo naozaj iba na jednodnové túry. Sem sa mi zmestí akurát voda, jedlo a nejaky svrsek. Plus sa daju na batoh prichytit palice. To bolo jedno z kriterii.

      Odstrániť
  2. Jů, hra s pohlednicemi - to slyším poprvé? Jak to funguje? ;) Jinak vodu ti závidím, jestli u vás bylo horko jako u mě, závidím dvojnásob )
    Babičce vyřiď brzké uzdravení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Runnerko, mrkni na starsie clanky. Pisala som tam priamo o postcrossingu. :)

      Odstrániť
  3. Taky jsem byla překvapená že existuje cvičení :) a hodlám toho využít :) abych po porodu nebyla ůplně rozpadlá - tímhle si udržím svaly v co nejlepším stavu :)

    Ze začátku jsem běhala, ale asi jenom měsíc. Potom jsem začala chodit na posilování - kromně břicha jsem dlouho mohla všechno. Teď už můžu jenom ten pilates nebo jógu.

    Pokud tě sport baví jako mně, tak v těhotenství nebudeš chtít jen tak sedět, člověk ty endorfiny prostě potřebuje :)

    A ten batoh je naprostá bomba ! Přesně takový si pro sebe představuju (mám ráda zelenou :)), ale zatím nejsou finance.

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...