pondelok 16. júla 2012

Prvý výbeh po pauze

To viete, že som to dlho nevydržala. :)
V sobotu som mala poslednú dávku antibiotík v množstve á 8hod. Od nedele mám iba jednu tabletku na noc.
A na chatu som si so sebou vzala bežecké veci. Nedalo mi to a v nedeľu som musela vybehnúť.

Je strašné, ako si telo od pohybu rýchlo odvykne.. Ubehla som iba 3,5km za 26:01 - tj. priemerný čas 1km/7:24. Čas je trošku skreslený, pretože som bežala v lese a občas stretla nejaké jahody a maliny. :D A poštípal ma OVAD! Au. Ale pocitovo to šlo ťažko. Dokonca mám dnes slabšiu svalovicu. Hovorím si, že je to tými liekmi a celkovým oslabením.
Nechcem to prehánať, takže dnes si dávam od behu pauzu. Do práce som šla kus na kolobežke a večer mám aerojógu, to je oddychovka.
Zajtra odchádzam znova po práci na chatu a skúsim vybehnúť zase v stredu dopoludnia. Kvôli šetreniu miesta v taške, si beriem iba Vibram FiveFingers. Už by sa patrilo nahnať si v nich ďalšie kilometre. A vezmem si so sebou švihadlo, plus je na chate Hula hop. Pamätáte sa na to ešte?
Pri pohľade z okna, verím, že sa počasie umúdri.



Na chate to nebude žiadne flákanie. Máme v službe slečnu, necelé dva roky. :) Dni vyplníme hraním a blbnutím, prechádzkami a tak.
Vrátim sa v piatok a cez víkend máme vodu s kolegami. Pôjdeme splavovať Sázavu. Určite napíšem report.

Bežkyňa

6 komentárov:

  1. Tak jahody a maliny z lesa bych si dala :D Taky se někdy musím proběhnout... prostě musím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niki každá máme to svoje. Nenúť sa. Mňa by zase nebavilo cvičiť Jill. :)

      Odstrániť
    2. Nene, to by nebylo donucení, chtěla bych jednou :) Jen bych potřebovala tak na dvě hodiny hlídání a to už je problém :D

      Odstrániť
  2. Já se děsím mého vyběhnutí na podzim. Mám tu sice milion možností chodit běhat - všude samý les, ale když mě to v tom lese nebaví.. Je fakt, že od běhání si tělo odvykne až moc rychle - sama to znám, ale fyzička se během pár dnů zase vrátí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeee a kde ta to baví? :) V lese je to pre mňa úplne paráda. Kde inde ti cestou prebehne srna alebo zajac? :D

      Odstrániť
    2. Mnohem víc mě to baví na cyklostezkách. V lese se hrozně bojím, jsem strašpytel. A tak musím běhat s MP3 a v lese metu až se mi za patami práší. Na cyklostezce si běžím pohodlným tempem, jak mi to vyhovuje.

      Odstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...