streda 19. septembra 2012

Estónske kapely

Kamarát a kolega, s ktorým sme spolu boli na škole, mi poslal odkazy na skladby od estónskych kapiel a nedá mi sa nepodeliť.

Prvá sa volá Ewert and The Two Dragons a hneď ako som počula prvé tóny pesničky There's only one, zamilovala som si ju. :) Je taká veselá, mám chuť tancovať a smiať sa. Urobí dobrú náladu.


Pesnička mi úplne pripomína našu slovenskú kapelu HEX.


A ešte druhá pieseň s názvom Good Man Down.


A kapela Greip, to je už úplne podľa môjho gusta! Skladba Vihma Loits. Milujem ženský spev, ktorý znie dojemne, smutne a vyvoláva pocity.


Dnes mi prišiel nový netbook, tak sa s ním idem hrať.

Bežkyňa

3 komentáre:

  1. Ta první se mi líbí nejvíce - zajímavá hudba, já poslouchám od všeho něco, pro mne by tohle bylo spíš takové "na doma" pro klid na duši :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, narazila jsem na tvůj blog. Opravdu tě obdivuju, že běháš. Navíc máš z toho fakt pěknou postavu.
    Jednu dobu jsem taky zkoušela běhat, ale nešlo mi to, byla jsem zklamaná, protože jsem si myslela, že mám kondičku dobrou( hrála jsem voleybal, florbal, fotbal).
    Běh jsou zkoušela hlavně proto, abych schudla ve stehnech. Protože mi po aktivitách jako florbal a fotbal dost z macatěli.
    Ze svého běžeckého neúspěchu jsem byla smutná, takže jsem to zkušila nahradit rychlochůzí. Skoro obden jsem ušla 6-7 km a stihla jsem do za hodinu a 5 minut. Bohužel nevidím změny.
    Mohla by si sem napsat, jak si začínala běhat? Nezmacatěla ti postava?( všichni tvrdí, že po běhu sice hubneš, ale i tak máš stehna, což ty nemáš :)) A jaká je podle tebe optimální doba běhu, pro chudnutí, ale ne růst svalů? Děkuji Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, rada niečo spíšem. :) A ďakujem za pekne slová.

      Odstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...