pondelok 3. septembra 2012

Tak som zase doma v posteli :)

Dnes som šla do práce, už som sa cítila O.K. Blbosť. Takže som šla zase domov a poležím si do utorka. Teplotu moc nemám, lieky typu ibalgin, paralen sú zbytočné. Mám oddychovať a lekárnik mi dal lipový čaj, ktorý som si hneď urobila s medom. :)

Ráno ma na váhe čakalo prekvapenie. Vážila som 55,5kg, lenže posledné týždne som sa udržovala na 57,5kg. Príde mi to divné, vôbec som sa počas choroby neobmedzovala v jedle. Už včera som si večer pri krémovaní nôh všimla, že mám nejaké chudé členky. Dôvodom bude pravdepodobne odvodnenie, čo je super. Bojujem s opúchaním nôh každé leto a konečne sa ochladilo a ja som splaskla. :D Husté, dve kilá vody...

Včera u mňa bola na návšteve kamarátka Kačenka a doniesla mi dyňovú polievku, možno až kašu, bola fakt moc hustá. Trochu som sa jej bála, pretože dyňu moc nejem a nebola som si istá, či mi bude chutiť. Musím povedať, že som si ju dala dnes na obed a bola úžasná! Keď mi pošle recept, hneď sa o neho podelím.
A ešte som k tomu dostala cuketu. Takéto veci ja vôbec nejem! :D Pekne sa na mňa pripravila, musela som vymyslieť, čo s ňou. Spomenula som si, že som raz u jej maminky mala výborný koláč (česky buchtu) z cukety a hneď večer som ho upiekla.
Tradááá.

Cuketový koláč
  • 400g nastrúhanej cukety
  • 300g cukru
  • 300g polohrubej múky
  • 2 vajcia
  • 1 prášok do pečiva
  • 2 lyžice oleja
  • 1 vanilínový cukor
  • trocha kakaa
  • štipku škorice
  • čokoládová poleva
Múku s práškom do pečiva zmiešame spolu. V druhej nádobe zmiešame zbytok surovín a na konci pridáme pripravenú zmes múky a prášku. Všetko vylejeme do vymazaného plechu a pečieme.
Ja som vynechala čokoládovú polevu, nemám to moc rada. Premýšľam, že nabudúce koláč aspon potreim džemom. :)

Zase mám trošku stres, lebo mi dnes potvrdili to školenie v Nice a som z toho hotová. Sama, samučká do sveta. Než som šla domov, ešte som si rezervovala letenky, hotel už mám pár dni rezervovaný. Dúfam, že všetko dopadne dobre.

Bežkyňa

8 komentárov:

  1. Supeer, buchtu co nejdříve vyzkouším! Doufám, že ti lipový čaj pomůže se uzdravit :) Jak se cítíš při 55,5kg? Já v červenci měla 55,8 a už sem se cítila hodně hubená,teď jsem přibrala na 57,něco a myslím si že je to pro mě ideální váha :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A kolko mas cm?
      No ako sa cítim? Normalne, pretože som takto asi vážila celú dobu, len som zadržovala vodu. Na 55kg som totiž bola na začiatku leta a potom som si myslela, že som pribrala.
      Uvidime ako sa to bude vyvýjať.

      Odstrániť
    2. Měřím 174cm :)Já mívala právěže vždycky 57 kilo než sem přibrala, začínám věřit že je to má optimální váha.

      Odstrániť
  2. To zhubnutí možná bude i tím, že teď necvičíš ne? Cuketa všade, nějak se s ní roztrhl pytel :D ale u mě nehrozí, že bych na to mazala džem, když už tak tvaroh.. moc na buchtách džemy a marmelády nemusím :/ je to pak až moc suché :d já sem na "mokré" buchty :)Závidím ti to školení! ;) Taky bych chtěla někam odjet :D A lež prosím tě! Nebo takhle lehneš ještě několikrát! :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nemam suchy džem. :) Bolo by to fakt mnam. :)
      Hele to neviem, akoze cim? Ze by mi splaskli za tyzden svaly?

      Odstrániť
    2. To byla podpásovka! :X :D Takhle to nemyslím :D S tím džemem.. Jen se mi to pak blbě polyká a dusím se tím :D
      Mě se někdy stává když onemocním nebo nic nedělám, předtím sem měla každý den tělocvik, jím stejně jak předtím, že zhubnu.. Nevím, možná sem divná :D

      Odstrániť
  3. Všichni poslední dobou pečou z cukety, musím to taky vyzkoušet asi..:D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...