nedeľa 14. októbra 2012

Run Tour - Praha, Ladronka

Mám to! Neverila som Marcelovi, keď mi povedal, že to dám v pohode pod 28 minút. Síce to úplne v pohode nebolo, ale dokázala som to. :) Oficiálne som ubehla 5km za 27 minút a 52 sekúnd.
Blahoprejeme k uspesnemu dokonceni zavodu RUNTOUR! Vas cas: 00:27:52. www.run-tour.cz

Ladronka je mierne zvlnená, takže to nebola úplná rovinka. Nohy ma trošku pobolilevajú, ale nie je to nič hrozné. Mám zo seba radosť a verím, že to bude už iba lepšie. Jediné, čo ma mrzí je, že nerozdávajú medaile za účasť.
Určite sa však zúčastním budúci rok a ideálne celého seriálu po ČR. :)
Takže Becky, dlho som s prekonaním minulého rekordu nečakala. :D

Bežkyňa

PS: Fotky dodám hneď ako budú. :)

17 komentárov:

  1. velká gratulace. jsi pro mě inspirací že když se chce tak to jde :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To jsi si svůj rekord rychle překonala :D Gratuluju ke skvělému času!! Tenhle víkend se nám splnily cíle, které jsme si na závody daly :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulace. Chtěla jsem běžet 10km, ale vzhledem ke vzdálenosti Prahy, jsem se na to nakonec vykašlala.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Děkuju :) to víš že mně občas mrzí že jsem od něj pryč... ale tu školu musím udělat. Co bych pak bez maturity dělala ? Uklizečku ? Chci mít práci abych nás pak mohla uživit. Tak se musím zapřít a těch osm měsíců vydržet a pak s ním budu pořád :)

    Njn, já jsem to říkala ! Rekord je opět překonaný a já ti znovu gratuluji :) Těším se na fotky a já ti klidně něakou medaily za účast vyrobím, zasloužíš si ji :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Becky si proste užasná a moc ti držím palce aby si to všetko zvládla. :)

      Odstrániť
  5. Nevím, proč jsem si myslela, že jsi stará jako já :D :D

    Každopádně to nemá nic společnýho s mým hrdým plácáním po tvých zádech, že jsi tááák moc šikovná!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To jsi dlouho nečekala na pokoření svého času :-)... Já na ladronku chodím akorát na brusle :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Korčuľovať som sa tam občas chodila aj ja. :) Škoda, že to nemám hneď pri baráku. Tam by som sa nebála behať po tme.

      Odstrániť
  7. moc,moc gratuluju k pokoření rekordu:-) jen tak dál, jsi skvělá!

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...