sobota 24. novembra 2012

Dnes som skúsila Agave #9

Môj kúsok. :)
Včera sme doma s O. a jeho sestrou M. mali malú burgerovú sešlost. M. priniesla výborné mleté mäsko, ktoré sme v rúre zapiekli s barbeque omáčkou z M&S a s čedarom, domácu tatarku a chalapeňos. Do burgru sme si ešte dali horčicu, kečup, cibulku, šalát, opečenú anglickú slaninku (kto ešte nedostal hlad?), kyslú uhorku, paradajky. No proste prasácky deň ako vyšitý a ostalo nám mäsko aj na dnes na obed. :) Nebojte, bola som to samozrejme dnes vybehať. :D

Ja som nám napiekla ešte raz cuketové muffiny. Ten prvý pokus síce dopadol dobre čo sa týka chuti, ale podľa mňa boli moc vysušené, pretože som na plynovej rúre neodhadla teplotu. Včera som si ale v tescome kúpila úžasnú vec a tou je teplomer do rúry! Takže konečne viem, kde mám nastaviť koliesko, keď chcem piecť na 180°C. A muffiny sú vďaka tomu fenomenálne. Krásne vláčne a šťavnaté. :) V obchode som ešte k teplomeru pribalila košíčky na muffiny, už mi dochádzajú a kvetináč s rukolou (milujem rukolu), takže dúfam, že mi semienka vyklíčia. Ako bonus mám, že sú v zelenom kvetináči.

Ráno som sa konečne rozhodla vyskúšať nízkotučnú čokoládu Agave #9. Pred pár týždňami ma kontaktoval pán Kromka, či by som nechcela otestovať ich výrobok a ja som súhlasila. Za pár dni mi prišiel balíček s piatimi gélmi. Moc som vtedy kvôli chorobe nebehala a preto som testovanie stále odkladala až na nejaký dlhší výkon. Nakoniec som prvý skúsila na dnešný regeneračný beh. Podľa letáčiku najlepšie funguje cca 30 minút po užití. Takže som ho otvorila s predstihom. Gél je tmavohnedý, obsahuje totiž kakao, nie moc sladký, čo preferujem. Sladený je iba pomocou agáve sirupu. V podstate kakao a agáve sirup sú jediné dve ingrediencie z ktorých sa gél skladá a suroviny sú samozrejme BIO. Na to, že nie som moc čokoládová mi chutil, takže prvý dojem dobrý. Gél má nízky glykemický index (46), hladina cukru v krvi teda po ňom nevyskočí a človek nemá po chvíli hlad. Čo sa týka behu, bežalo sa mi normálne ako vždy. Nesmiem si zabudnúť vziať ďalšie balenie na Nike tréning. Vo štvrtok som mala posledný km pocit, že mi došiel cukor a nevládala som bežať. Tam by sa mi gél zrovna hodil. Takže budúci týždeň vyskúšam. Je super, že po géle nemám pocit plného žalúdka a môžem po užití normálne bežať. A ďalší skúsim keď pôjdeme s Marcelom na Braník ubehnúť si aspoň 10km. Napíšem potom ako som dopadla.
Inak jedno balenie má 70kcal a gél je vhodný aj pre diabetikov. :)
Webovky - http://www.agave9.com/sk
A facebookové stránky - https://www.facebook.com/agavenumber9

Letáčik, prvá strana
Letáčik, druhá strana
No a ešte screenshoty z dnešného behu. Nezapla sa mi GPS, preto dnes bez mapy.. 4km v pohodovom tempe a keďže zajtra mám bežať 10km rýchlo, posledný kilometer som pridala.


Bežkyňa

2 komentáre:

  1. aspoň že ti byly domácí burgery z kvalitního masa :) a víš jak se to říká - všeho s mírou neuškodí!
    mrkni i sem, jestli máš stále hlad, vřele doporučuju: http://zrzunka.blogspot.cz/2012/11/naprosto-delikatni.html
    vláčné a šťavnaté muffinky - mňam!
    já na ty gely moc nejsem,ikdyž to vypadá zajímavě :)
    a co se běhu týče - jsi skvělá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kami díky za podporu! :)
      Gély sú dobré hlavne na dlhé závody aby si mala dosť energie.

      Odstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...