pondelok 8. apríla 2013

Celius Fit and Slim

Pred pár týždňami som dostala  možnosť otestovať koktejly Fit & Slim od firmy Celius. Výrobca uvádza, že koktejl sa dá použiť ako náhrada svačiny. Najskôr si to zhrňme.

Čo to Fit & Slim je?

Je to prášok, ktorý sa rozrába vo vode alebo mlieku a je vhodný pri redukčnej diete. Poslúži vám ako náhrada jedného až dvoch jedál denne. Jeho výhodou je, že obsahuje predpísané množstvo vlákniny, takže by ste po vypití mali mať dostatočný pocit nasýtenia. Taktiež obsahuje L-karnitín, ktorý pomáha spaľovaniu tukov a nesmieme zabudnúť na vitamíny, minerály a omega 3 kyseliny a v neposlednej rade koncentrát z plodov Acai, ktoré pôsobia ako antioxidanty.
Príprava je veľmi jednoduchá, prášok stačí zaliať vodou/mliekom a zamiešať. S Fit & Slim budete mať pod kontrolou kalórie, tri lyžice (48g) majú 202kcal, prípadne dve lyžice (35g) obsahujú energetickú hodnotu 147kcal, v prípade, že nápoj pripravujete z mlieka, nezabudnite započítať aj jeho kalorickú hodnotu.

Vyrába sa v štyroch príchutiach - vanilka, banán, jahoda a čokoláda. Jedno balenie obsahuje 480g prášku a vystačí vám na 10 jedál.

Zloženie

Tu bude asi najlepšie odkázať priamo na stránky výrobcu, takže zloženie nájdete na tomto odkaze - http://www.fit-slim.cz/slozeni

Chuť a moje dojmy

Ako prvý som otvorila balíček s banánovou príchuťou. Vyskúšala som si koktejl rozrobiť vo vode a vzala som si ho do práce na olovrant (odpolední svačinu). Chuťovo mi moc nesadol, ale nie kvôli samotnému koktejlu, ale nechutilo mi to vo vode. A ani môjmu mozgu nedošlo, že vypitý koktejl má akože nahradiť jedlo. :))) Priznávam sa, že som bola celkom hladná, ale asi to je skôr o psychike.
Druhý deň už som bola múdrejšia a vodu nahradila mliekom. :) Chuť bola omnoho lepšia, ale stále ten hlúpy pocit hladu aj keď nápoj je vyvážený zložením.. Čo s tým? Zistila som, že zloženie je podobné sachariďákom a po cvičení je dobré doplniť sacharidy! Tak som si nápoj začala brávať so sebou na cvičenie a do posilovne a parádička. :) Pomohol mi preklenúť dobu kým sa dostanem domov a normálne sa najem. :) Keď som banánovy dojedla, otvorila som si jahôdkový a ten je teda mňam. Ešte ma čaká vanilka a čokoláda. Ja ale čokoládu nejako moc nemusím, tak ho asi dám sestre na vyskúšanie.
U mňa redukčná dieta nepripadá do úvahy, preto som sa rozhodla koktejl využiť takto, ale dámam, ktorým lekár redukčnú dietu naordinoval, koktejl určite moc pômôže rozložiť si energetické hodnoty potravy na celý deň. Často od žien počujem, že je zložité kvôli ich práci pravidelne jesť, že sa nemajú možnosť v práci najesť niekoľkokrát denne, nemôžu mať na svojom pracovnom mieste jedlo a podobne, chápem to. A práve pre vás je super varianta koktejlu na svačinu! Takže dámy, žiadne výhovorky, pravidelná strava je dôležitý krok k úspechu a koktejl vo fľaške ľahko schováte pod pult. :)

Súťaž

Na facebokoovej stránke aktuálne prebieha súťaž o zaujímavé ceny, stačí nahrať akúkoľvek fotografiu na tému zdravý životný štýl.

Čo vy? Máte s podobnými nápojmi skúsenosti?

4 komentáre:

  1. Tak to je fajn recenze. Mě nabídka přišla taky ale odmítla jsem, protože bych ho nedoporučila ani při redukční dietě..mám zkušenost takovou, že tím lidé začali nahrazovat víc než by měli..ale pokud je ten člověk dostatečně chytrý jako ty a vezme si koktejl třeba jen po tom cvičení pokud musí jet třeba někam busem do města a potom zpět, tak proč ne..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Přidávám se ke komentářům, které toto nepodporují. Přijde mi (a v mém okolí zářný příklad mám), že lidé tímto nahrazují nejen jídla, ale i sportovní aktivitu. Podle mě to ale jde ruku v ruce. Než aby člověk utrácel za nějaké "substráty", raději bych finance investovala do čerstvé ryby nebo kvalitních potravin obecně.
    Na druhou stranu si myslím, že po cvičení to má smysl. Taky se většinou po trampolínkách připlazím domů po čtyřech, ale ne únavou, jako spíš strašlivým hladem (já vám nevím, ale od té doby, co cvičím skoro každý den kombinaci posilování a kardia, jsem pořád hladová, pořád!). Nakonec - líbí se mi na tobě, že k tomu všemu přistupuješ s rozumem, u tebe tedy nemám v ničem obavu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Díky za názory holky. Za mňa vidím fakt využitie hlavne u žien, ktoré v práci nemôžu jesť. Kamarátka napr. robí predavačku a nemôže si proste odkusovat z jedla, v tomto pripade je koktejl super vec. Ale inak u mňa sa fakt hodí akurát na doplnenie energie po tréningu. :) Som vždy hladná ako vlk! A akurát doma vyžeriem chladnicku ak si nic nedám. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...