sobota 31. augusta 2013

We Run Prague 2013 zase až za rok

Nakoniec som sa z rodinných dôvodov rozhodla WRP 2013 nebežať a ísť na víkend na Slovensko.

Vo štvrtok sme si aspoň s novou spolubývajúcou M. zabehli celú trasu len tak. :) Záznam z garminov tu. Bol to pomaličký beh, pokecali sme si. :) Mám rada, keď sa nemusím nikam hnať a beh si užívam. Trasa je to moc pekná a držím dnes všetkým bežcom dnes palce! Na Václaváku sú na zemi nápisy, výber z tričiek bežcov. No závidím, ale však o rok mi to neutečie. Dúfam, že už bude všetko ok a konenčne sa zúčastním.

Včera som cestovala do Martina a dnes si asi pôjdem podvečer zabehať, ale už mám v nohách 5km prechádzku s palicami s ocinom - záznam tu.

Minulý víkend sme boli s partou ešte raz na Vltave. Počasie nám prialo iba prvý deň a doplavili sme sa iba do kempu Branná. V nedeľu sme to kvôli dažďu vzdali a vrátili sa. Ale mám radosť, splavili sme bez újmy prvý jez. :)


Počuli ste o tom, že po Prahe sú na rôznych miestach krídla a môžete na nich hrať? :) Jedno je na Hlaváku a včera tam hrali nejakí chlapci, moc krásne.


1 komentár:

  1. to je mi líto, že ti to letos nevyšlo.. já nejsem Pražská tak nevim o těch křídlech, ale je to skvělé, 100% bych si zahrála :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...