nedeľa 19. januára 2014

Prvé kilometre nového roku 2014

Ahoj! Tak ako sa vám behá v tejto zime nezime? Ja mám tento mesiac nabehaných zatiaľ iba cca 50km, ale snažím sa vybehnúť vždy keď mám príležitosť. :) Dnes som vybehla po dlhej dobe ešte za svetla a objavila pár "nových" cestičiek. Behávam teraz totiž popri Vltave smerom na Braník a späť a vždy som bežala po cyklostezke popri hlavnej ceste, no a za dňa som uvidela, že sa z cesty dá odbočiť ešte bližšie k Vltave a bežať príjemnejším prostredím od Vyšehradu až po Žluté lázně a potom za lázněmi sa tiež dá zbehnúť a bežať po vyšľapanom chodníčku. Nikam som sa neponáhľala, tak som si beh užívala. Nabudúce skúsim odbočiť aj hore na Vyšehrad a trochu to tam preskúmať.

Beh si môžete pozrieť na odkaze - http://connect.garmin.com/activity/432441931

Premýšľam kde všade sa tento rok prebehnem a v pláne mám polmaratóny v Prahe, Karlovych Varoch a v Ústí nad Labem. No a určite pár závodov Run Tour. Budem aktualizovať bočnú lištu. :)

7 komentárov:

  1. Ty si šikulka! :) Ja chodím behať 3-4krát do týždňa a vždy je to takých 45-65 minut, no v dobrom ti závidím tie trasy čo opisuješ :/ U nás tu nič také nie je, chodím behať ráno za tmy už pred šiestou a to si skor dávam pozor a behám popri hlavnej ceste. Keby sme tu mali také trasy tak to by bola radosť utekať. Už sa však neviem dočkať leta, to budu tie trasy dlhšie :) Len tak ďalej! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obdivujem ťa, že v zime tak skoro ráno vstaneš! V lete to ešte ide, ale brrrr, v zime by ma nevytiahol nikto. A kde behávaš? Nedá sa ti ísť do prírody?

      Odstrániť
  2. Úžasný tep. Takový já zvládnu při rychlé chůzi :-)
    Kéž by to počasí vydrželo a žádný sníh nakonec ani nebyl. Takhle mě odradí jít ven jen větší vítr a tma.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale mohol by byť ešte nižší, snáď časom. A aj tebe sa zníži ak vytrváš.
      Ja naopak sneh chcem a moc sa na neho teším. :)

      Odstrániť
  3. já jsem byla akorát mezi svátky teď u nás vládne smog. Běhám ve fitku na páse, tam mě to ale moc nebaví, takže to dlouho nevydržím. Musím se trochu polepšit s tím během;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oooo, diky za koment a pripomenutie. Premyslala som nad tym pri behu, lebo bolo tak sedivo a potom som zabudla.
      Chcela som sa kuknut na smogovu situaciu. Info na webe ČHMI.
      http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/web_generator/aqindex_slide1/mp_ABRAA_CZ.html

      Odstrániť
  4. Dobrý závod na začátek jara je Kbelská desítka, http://www.palestrakbelska10.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...