utorok 10. júna 2014

Behanie v teple

Včera som snáď prvý krát tento rok vybehla v takomto teple. Nike tréning začínal už o šiestej.

Mimochodom viete o tom, že Nike tréningy sa po novom konajú v pondelky a štvrtky a vybieha sa po šiestej z "nových" priestorov na Letnej? Je to z areálu bývalého tenisového klubu Slavia, ktorý sa parta ľudí snaží obnoviť. Máme na mieste k dispozícii šatne a skrinky a aj sprchy. Nečakajte žiadny luxus, ale o to nám predsa nejde. :) Hlavne, že občas tečie teplá voda. :D Počas behu vám postrážia na recepcii aj bicykel/kolobžku. Po behu si v areáli môžete dať aj občerstvenie za dobrovolný doporučený poplatok, ktorý je použitý na obnovu areálu.
Nabudúce ak nezabudnem, skúsim aj niečo nafotiť.
Samozrejme je stále možnosť si požičať nike tenisky na výbeh. Za každý ubehnutý tréning dostanete razítko a za 20 razítiek bude prekvapenie. :) Aké, to vám poviem, až razítka nazbieram. Zatial ich mám iba asi 6.


Ale späť k včerajšku. Takže už po príchode na kolobke som si musela schladiť telo malým nealko pivom. Až po vypití som sa prezliekla do bežeckého a na stole von už na nás čakali aj iso nápoje. Nezvyknem behať s flaškou v ruke, ale včera som si jednu radšej vzala.

Boli traja trenéri a pridala som sa k Ondrovi do skupiny mierne pokročilých. Nemala som chuť na začiatočnický, kde baby mali v pláne aj cvičiť. Chcela som nejaký súvislý beh. No a na pokročilých s Robertom nemám ani náhodou. :)

Bežali sme do stromovky, tam sme si dali rozcvičku, voda v ruke bola fakt dobrý nápad. Keď človek beží, nepríde vám, že sa tak potíte, ale akonáhle sa zastavíte, spustí sa prúd telesných tekutín. Ble. Po rozcvičke sme sa už rozdelili do skupín a my sme vybehli smerom k Tróji, ku kanálu. Bežalo sa ťažko a nikto sa nechcem moc prehrievať, takže aj tempo bolo príjemné, často sme zastavovali na krátky oddych. Dokopy sme ubehli okolo 9 a pol kilometra a keby nebolo také teplo, tak je to zatiaľ jeden z najkrajších tréningov od Nike. :) Stromovku za svetla moc nepoznám a ani do Tróje som ešte nikdy nebežala, bolo to moc fajn. Vodu som vypila celú už cestou do tróje, ale na cestu späť som už piť nepotrebovala a vydržala som až do konca.

Záznam z tréningu nájdete na mojom endomonde - http://www.endomondo.com/workouts/354733880/4788029

Výsledok teda je, že s rozumom sa dá behať aj v takomto teple. Je len potreba dodržovať pitný režim počas celého dňa, nielen sa napiť pred behom a nepreháňať to s tempom. A ak máte možnosť bežať v parku v tieni stromov, využite ju. :) Stromovka je na toto ideálne miesto.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...