piatok 20. júna 2014

Bublanina, Joooga a tak :)

Vytunená Žofia!
Vážení a milí... :) Počet km na Žofii už mám za tento mesiac na 111,12km. Škoda tých 10-tich metrov. :D
V utorok sme boli hrať s Míšou a kamarátkami večer beach v Žlutých lázních, mala som pocit, že mi to vôbec nešlo, grrr. Ale nakoniec sme si to užívali. :) Máme konečne svoju loptu, ja sa do toho moc nevyznám, výber bol na mužovi a vybral po malom premýšľaní nakoniec Mikasu. Je to ťažší balón, ale predpokladáme, že sa mi potom bude hrať lahšie s inými loptami.

Streda bola trochu oddychová, chceli sme ísť na korčule alebo si zabehať, ale nakoniec sme sa boli len prejsť po náplavke. A z čerešní, čo sme dostali od rodičov som upiekla výbornú bublaninu. :) Využila som recept z kuchárky od Romana Vaňka - Poklady klasické české kuchyně. Akurát som namiesto hladkej múky použila špaldovú. Viac nám chutí. :)

Bublanina
Cesto:
  • 1 hrnček trstinového cukru
  • 1 hrnček špaldovej múky
  • 1 hrnček polohrubej múky
  • 3 vajcia
  • 1 hrnček mlieka
  • 2 lyžice vanilkového cukru (použila som svoj domáci)
  • 1 prášok do pečiva
  • čerešne
maslo a hrubá múka na vymazanie a vysypanie plechu

Na posýpku:
  • 50 g hrubé mouky
  • 50 g masla
  • 50 g trstinového cukru

Postup:
Vytvoríme si posýpku - do misy dáme všetky ingrediencie na posýpku a "stláčaním" v dlani ju vytvoríme. Dáme bokom.

Predehrejeme si rúru na 160°C. Vymažeme a vysypeme menší plech.

Vajcia si rozdelíme na bielka a žĺtky. Žĺtky utrieme s cukrom a 1 lyžicou vanilkového cukru, vyšľaháme do peny. Bielka vyšľaháme v pevný sneh.
Ke žĺtkovej pene pridáme obe múky premiešané s kypriacim práškom a druhou lyžicou vanilkového cukru. Prilejeme mlieko a zamiešame hladké cesto. Nakoniec opatrne primiešame sneh.
Cesto vylejeme do plechu a na neho nasypeme opatrne čerešne. Rovnomerne zasypeme posýpkou. Dáme piecť na 25 - 30 minút.

Včera sme boli pre zmenu hrať beach na Slavii, hrali sme až do zotmenia. No a počas dňa som sa rozhodla ísť konečne vyskúšať jogove štúdio Yoga Joga na vodičkovej ulici. Mám to kúsok od domu a prijímajú aj Ticket Benefit kartu, kam dostávame v práci príspevokna šport. Zavolala som si tam, či mi tam ráno zaparkujú aj môj stroj a bez problémov. :) Ďalší problém som očakávala ráno, vstávanie po šiestej... Ale premohla som sa a pred siedmou som už bola v štúdiu pripravená. :) Poviem vám, pauza od jógy bola dosť poznať. Ku koncu hodiny mi to už prislo lepšie, stále však bieda. Výsledok však bol moc príjemný, v štúdiu sa mi páčilo, majú to tam krásne zariadené, kopu pomôcok, krásne šatně. Rovno som si nabila kredit na kartičku a prihlásila sa aj na budúci týždeň. K pohybu, aký mám, sa mi niečo na posilnenie a pretiahnutie hodí. :)
V Yoga joga sa jedná o klasickú jógu, nie žiadne odbočky, teda aspoň mi to tak príde a oproti Antigravity je to náročnejšie. Človek nemá takú oporu, akú u antigravity v určitých polohách poskytuje sieť. Moc sa mi páčilo, že lektorka Pavla medzi nami chodila a upravovala pozície. Pozorne radila, ktoré svaly máme zapojiť a nezabudla ani pochváliť, keď ste mali peknú polohu. :) Bolí ma celý človek a zajtra budem mať asi menšiu svalovicu, hlavne z Čaturanga dandásana. :D

Ešte ma dnes čaká cesta na kolobke na Pankrác, okolo 7km, ale občas do kopca, takže počítam s variantou, že naskočím na metro. Od šiestej mám totiž tréning a rada by som ho stihla a neprišla tam úplne mŕtva. :D

Na fotke úplne hore môžete ešte vidieť tunning na mojej Žofke, včera som jej primaľovala zlatou fixou na blatník meno a obrázok. :)

Kto ma nemáte na facebooku, odporúčam prečítať si článok o tom, ako skutočne schudnúť - http://zbyhnev.com/2014/06/18/zdravobeda-1-jak-skutecne-zhubnout
Dosť pobavil. :D
A článok od kamarátky Terezky o tom ako začať behať a do týždňa to nevzdať - http://www.studentpoint.cz/307-fitness-zdravi/15559-jak-zacit-behat-a-do-tydne-to-nevzdat

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...