streda 13. augusta 2014

Nervozita stúpa!

Už sa to blíži! Od Tatier k Dunaju! :) Behám, kolobežkujem z práce a do práce. A hlavu mám plnú starostí, čo si zabaliť, uvariť, upiecť, pretože jedlo máme vlastné. Potrebujem tip na nejakú trvanlivú bielkovinu. Sušené mäsko?

Bežci na vode 2014

Vymyslela som, že si do dózy vezmem kopu kuskusu so zeleninou a bokom k tomu balkánsky syr/akawi syr. To bude na väčšie jedlo. A k tomu si upečiem sušienky z banánov a ovsených vločiek, na doplnenie energie. Pred behom asi nejakú tyčinku/gel a na druhý a tretí úsek mám pripravené žuvačky Bitters - už som ich spomínala tu. Som nervózna hlavne zo spania, pribalím si možno aj štuple do uší. :) Počasie má byť vraj v sobotu nič moc, asi aj dážď. :/ Ale v nedeľu sa má vyčasiť. Tak na nás myslite! Pokúsim sa podávať nejaký report, budem normálne online.


 Náš tím sa volá Vyfigury a štartujeme 10:20. Ja bežím piaty úsek. Už sa vidím, ako mi bude celý beh v ušiach znieť Elán! :D Tu sa môžete pozrieť na úseky minulý rok. :)

Cez víkend sme boli už tradične splavovať Vltavu. Počasie nádherne vyšlo. :) Cesta tam bola menšie peklíčko v autobus-saune. :D Ale vynahradila nám to voda a musím nás pochváliť, ani raz sme sa neurobili a zmákli sme všetky jezy! :)


V pondelok sme mali na Nike úžasný tréning s Bárou! Bežali sme na Babu popri Vltave, so zapadajúcim slniečkom zrkadliacim sa vo vode. :) Z tejto strany som tam nikdy nebežala. Záznam na mojom endomonde - https://www.endomondo.com/workouts/389355891/4788029.

Včera som si dala 10km po náplavke smer Braník - https://www.endomondo.com/workouts/389965873/4788029. A k tomu oba dni cca 13km na kolobežke. Dnes si dám pauzu. Iba kolobežka do práce a domov a ráno krátke popobiehanie. Boli sme skupinka bežcov ráno fotiť nejaké fotky pre kamaráta už o šiestej. Som úplne K.O. Fotečkami sa pochválim hneď ako budú. Vo štvrtok si dám ešte jeden výbeh a potom až na štarte! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...