utorok 16. septembra 2014

Behanie bolo in aj pred 30 rokmi!

www.ceskatelevize.cz
Včerajšok sa mi moc nepodaril. Dostala som nápad, že na tréningu Nike si požičiam tenisky na
vyskúšanie a dopadlo to malou katastrofou. Vybehla som so skupinkou mierne pokročilých smer Stromovka -> Trója a späť. Na nohách som mala Pegasy a už po prvých krokoch bol divný došľap. Po dobehnutí do stromovky ma už pekelne bolela okostica na pravej nohe, prebehla malá rozcvička a bežalo sa ďalej. Neubehla som ani 3km a musela som zastaviť a otočiť sa. :/ Bolesť mi vystreľovala až do bedra (kyčle). Bleee. Späť som došla pešo.

Botky som pekne vrátila do autíčka a obula si svoje overené, hneď mi bolo lepšie. Prišiel pre mňa Míša, vzal si kolobežku a ja som kúsok cesty domov v pohode dobehla. No haluz... Nabudúce si blbé nápady radšej odpustím.

A pre potešenie tu mám niečo pre fajnšmekrov - staršie vydanie Retra o behaní. :) Najviac ma baví rozhovor s Jarmilou Urbanovou o tom ako začala behať maratóny a potom o bežeckom vybavení pred pár rokmi. :) Hlavne mám z reportáží pocit, že behanie nie je in len v "našej" dobe, ale že to tak bolo už dávno.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...